Vacature
Technisch medewerker binnendienst
Kenmerken
Voor onze opdrachtgever in regio Cuijk zoeken wij een Commercieel medewerker binnendienst. Het betreft een grote, internationale speler die actief is in de techniek. Als Commercieel medewerker binnendienst heb je dagelijks contact met nieuwe en bestaande relaties.
Wij zoeken een assertieve, commerciële collega die het leuk vindt om dagelijks klantcontact te hebben. Je vormt samen met collega's de commerciële binnendienst van het onderdeel 'Service en Onderhoud'. Je werkt nauw samen met de buitendienst als het gaat om grote aanpassingen in systemen of nieuw af te sluiten offertes. Het betreft een technische organisatie. Enige technische achtergrond is dus van belang, dit mag echter ook een affiniteit zijn met de techniek. Om jou de nodige kennis bij te spijkeren werk je nauw samen met de werkvoorbereiders en engineers. Daarnaast heb je de mogelijkheid om diverse opleidingen en cursussen te volgen zodat je in de toekomst in staat bent zelfstandig calculaties te maken.
Een greep uit de werkzaamheden:
- Je zorgt voor offertes voor nieuwe en bestaande klanten en kunt deze technisch onderbouwen
- Je hebt intensief contact met de interne coördinatoren m.b.t. onderhoud, reparaties of uitbreidingen bij de opdrachtgevers
- Je bent in contact met je klant om vraagstukken, wensen en problemen te bespreken en goed op te lossen
- Je zorgt voor een optimale klanttevredenheid
Regelmatig heb je commercieel overleg om met elkaar bij te praten over ontwikkelingen en innovaties van dit mooie bedrijf en haar producten en systemen. De teamspirit is van groot belang en staat hoog in het vaandel!
We zoeken een fulltime collega (40 uur per week). Jij bent klant- en kwaliteitsgericht en neemt verantwoording over het perfect afhandelen van orders en klantvragen. Je draagt zorg voor een tijdige en juiste technische controle van de orders. Verder herken je jezelf in:
- Minimaal een MBO opleiding afgerond (bij voorkeur in technische richting)
- Kennis en ervaring met ERP systemen
- Kennis van MS Office (met name Excel, Word en Outlook)
- Goede communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels, Duits is een pré
Arbeidsvoorwaarden
- Salaris op basis van kennis en kunde maar tussen € 3200 en € 3800 br. per maand (obv 40 uur)
- Mogelijkheid tot een vast contract met 27 verlof- en 13 ADV dagen
- Een laptop, telefoon en de mogelijkheid om (met je leidinggevende) je werkomgeving dusdanig in te richten zodat je een goede werk-privé balans hebt
- Collectieve verzekeringen, pensioenregeling en een zorgverzekering met bijdrage van de werkgever
We gaan jou in een persoonlijk gesprek vertellen welke producten deze organisatie verkoopt. Het zou natuurlijk mooi zijn als je hier affiniteit mee hebt! Je krijgt tijdens je inwerkperiode een vaste buddy om jou wegwijs te maken in de organisatie en de producten. Samen met je collega's vorm je het team Customer Support. Als collega ben je proactief en kun je goed samenwerken. Je hebt veel contact met de project engineers over technische vragen. Wil je doorgroeien of jezelf verder ontwikkelen? In deze organisatie kun je alle kanten op!
Brabant Match stappenplan
1 Solliciteren 2 Wij beoordelen je CV en motivatie 3 Kennismaking met ons 4 Voorstel bij onze klant 5 Gesprek bij onze klant 6 Als de Match klopt, dan feliciteren wij je met een nieuwe baan!
Kenmerken
Bel Sally (0492-745 107)
voor vragen over deze vacature.