Mijn Brabant Match
Brabant Match B.V. 0
Vacature

Administratief medewerker evenementenbranche

Veghel | 16 - 32 uur | € 2500 - € 3100 | MBO | Starter tot en met senior | Administratief / Secretarieel
Solliciteren

Kenmerken

Veghel
16 - 32 uur
2500 - 3100
MBO
Administratief / Secretarieel

Wij zoeken een administratief medewerker voor een superleuk bedrijf dat actief is in de evenementenbranche. Heb je altijd al willen werken in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!

Voor onze opdrachtgever in omgeving Veghel zijn wij op zoek naar een administratief medewerker die beschikbaar is tussen de 16 en 32 uur per week. Aan jou de keuze! In deze functie ben je ondersteunend aan jouw collega's, die o.a. bezig zijn met plannen, klantcontact en voorbereidend werk in het magazijn. De evenementenbranche is lekker dynamisch en geen dag is hetzelfde, waardoor jouw takenpakket ook heel breed is. Zo ben je bezig met een stukje facturatie, maar ook het opstellen van offertes en het aanvullen van klantgegevens in het CRM systeem behoort tot je werkzaamheden. Daarnaast heb je af en toe klantcontact en doe je voorbereidend werk voor de afdeling opbouw/afbouw. 

  • Werken in de evenementenbranche!
  • Een bedrijf met een informele werksfeer en korte lijnen 

De organisatie is een bedrijf met korte lijnen, een leuke werksfeer en ambitie! Zij leveren producten voor op evenementen, zowel binnen als buiten. Denk hierbij aan Pinkpop, 7th Sunday en Intens. Niet de minste evenementen dus 😉 Ondanks dat de evenementenbranche 24/7 doorgaat is dit wel een baan in dagdienst. De werktijden zijn van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur. Daarnaast wordt er van jou gevraagd om 2 weekenddagen per maand beschikbaar te zijn voor werkzaamheden op locatie. Denk hierbij aan baliewerkzaamheden op een event. Je hoeft zeker niet ieder weekend te werken! 

Het is voor deze functie belangrijk dat je communicatief vaardig bent en dat je goed overweg kunt met een computer. Snel kunnen schakelen is ook fijn, aangezien er wel eens een spoedklusje tussendoor kan komen. Specifieke ervaring in bijvoorbeeld facturatie of offertes is zeker niet noodzakelijk, aangezien er 3 collega's op kantoor zijn die zorgen voor een goed inwerktraject en die jou alles kunnen leren! Administratieve werkervaring is wel belangrijk. 

Een greep uit jouw werkzaamheden:

  • Facturen en offertes opstellen en versturen
  • Het nieuwe CRM systeem aanvullen, door alle klantgegevens correct in te voeren
  • Overige administratieve werkzaamheden 

Het kan zijn dat dit een functie is voor circa 7 maanden, maar bij goed functioneren willen ze jou uiteraard niet kwijt en bestaat er zeker een grote kans dat het een functie is met uitzicht op een vast contract. De werkdagen zijn in overleg in te plannen! 

Ga jij deel uitmaken van dit gezellige en groeiende familie?

Er wordt hard gewerkt, maar ook zeker goed gezorgd voor het personeel. Er worden dan ook vaak leuke activiteiten georganiseerd, zoals een personeelsborrel of zelfs een wintersportvakantie met het hele team!

Wat is belangrijk voor deze functie?

  • Minimaal een mbo 4 werk- en denkniveau
  • Goede communicatieve vaardigheden en je kunt snel schakelen 
  • Je hebt administratieve werkervaring 

Wat bieden zij jou?

  • Een functie voor 16-32 uur per week, afhankelijk van jouw wensen en behoeften
  • Een leuk en gezellig team met veel leuke uitjes!
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van kennis, kunnen en ervaring tussen de €2.500,- en €3.100 bruto per maand op fulltime basis

Kenmerken

Veghel
16 - 32 uur
2500 - 3100
MBO
Starter tot en met senior
Administratief / Secretarieel

Bel Sanne (0492-745 107)
voor vragen over deze vacature.

Geïnteresseerd in de
vacature Administratief medewerker evenementenbranche?

Solliciteer dan direct!

Solliciteren
Direct contact opnemen Solliciteren
Whatsapp Brabant Match B.V.
Brabant Match B.V. Reactie binnen één werkdag
Stel direct je vraag aan één van onze toppers in Gemert of Sint-Oedenrode!